Blöt & kall dag !

Hej på er :)

Äntligen ! I gävle har det regnat sen igår morse och det är inte
förren nu på eftermiddan/kvällen som det har slutat !
Det har varit blött och min jacka har jag hängt på tork, vet inte hur många ggr !
Den är varm och läcker inte in vatten men det tar lång tid innan den torkar igen!
Fast det finns fler saker som inte vart så bra senaste dagarna ;o

Jag tror att mitt element håller på att kaputtar ! är iaf väldigt kallt på mitt
rum och det enda som håller mig varm är mitt stora, sköna duntäcke! love it ;)
+ att jag har fått 2 till kuddar så nu blir sova nånting ännu mysigare än va de redan va!
Fast jag sover inte så himla mkt :/ somnar vid 01.00 varje kväll typ och kliver
upp vid 07.30 :) det är inte så att jag bara sover typ 3 timmar per natt fast jag är
en sån som måste sova väldigt mycket för att vara pigg dan som kmr efter :)

Nu så här när kvällstimmarna börjar att komma allt närmre så funderar jag
på att ladda ner alla harry potter filmer och ha ett litet Harry-maraton :)
Kommer så klart inte att titta klart på alla på ca 4 timmar men jag hinner
nog titta på dom 2 första :) första gången jag såg 1:an så var den så braaa
så man får väl hoppas att man blir lika glad nu när man ska se den igen :)
och om inte det hjälper så har jag ju alltid mjölkchoklad att trösta mig med ! =)




Mmmmmmmmmmmmmmarabou ! =)
Kram
// G'3

Kommentarer
Postat av: mye

yeh - usch på äckligt och kallt väder, regn och slask är inget jag föredrar. hellre sommar och värme :) tur att jag har en jacka som inte drar till sig så mycket vatten :) det rinner av fort. så det är skönt.

eh, nu vet jag inte varför jag skriver detta då.. menmen..



höh, choklad är gött <3

2008-12-03 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0