Buskis!

Hej hopp igen ! :)

Det finns en del saker som man älskar här i livet =)
Vissa älskar sport, andra mode, ja, alla älskar nånting helt enkelt.
Om det är nåt jag älskar så är det buskis, allt som är skapat eller framfört
av stefan och krister =D Har alltid älskat deras sjuka vrickade humor !
åller på att ladda ner deras pjäser just nu och längtar till den första är klar
så jag kan få lägga mig ner med lite snask, kolla humor, och skratta gott!
Fattar inte att man kan sitta och skratta åt så himig kass humor fast samtidigt
så är det så himla klockrent :D favortierna är Jäkelskap-serien och även en
del andra som t.ex Två Bröder i mellan och Söderkåkar, sjukt roliga!





Titta och skratta =D
Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: sabina

jag va på en såndär i somras :D så jävla kul =d

2008-12-08 @ 08:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0