En lättnad!

Hej på er ! =)

Idag så har det egentligen vart en ganska lugn dag.  Hade Nationella från
klockan 08.30 till 11.00 så det var lite  jobbigt men sen var jag typ ledig från
klockan 11 till klockan 16. Då var det dags för mig och pappa att ha
utvecklingssamtal på skolan och jag måste säga, jag var väldigt nervös innan.
Trodde att det inte hade gått så bra i år och pappa var väl inte mer positiv än mig
när det gällde den saken fast det gick faktiskt riktigt bra =) Ska ha en liten
redovisning på torsdag sen så ett prov nästa vecka sen har jag rott alla ämnen i land.
Inte ett enda IG och det är jag glad över, för jag är inte en sån "plugghäst".

Men men

Hemma så gjorde jag egentligen ingenting, tog de bara lugnt.
Tittade på Catch Me If U Can och drack mjölk och åt pepparkakor :)
Va skönt att inte behöva vi i skolan hela tiden från 11 till 16.  Det hade vart liiiite
jobbigt och inte heller så kul eftersom jag bara skulle ha nationella prov så tog
jag heller inte med mig min bärbara dator, tyckte det va onödigt att släpa med den.
Sen så såg jag en eventuell julklapp men den kostade 4 kr mer än vad jag har
kvar på kortet för hade jag köpt den, då hade jag varit klar med alla min klappar.
Känns lite bittert men jag får väl fixa pengar på nåt sätt, för de va en bra klapp =)



Kram
//G'3


Kommentarer
Postat av: mye

härligt att det gick bra på samtalet :)



mjölk och pepparkakor är mumma :)

2008-12-09 @ 21:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0