håller i sig!

hejhej :)
Var ett tag sen nu !


Tydligen så hatar min kropp mig eftersom den vill inte att jag ska bli frisk
Kul att man vart frisk nästan hela året och sen när det är nyår så ligger man
här, helt täppt i näsan, ont i halsen, och en kroppstemperatur som går upp & ner!
Det är typiskt, hade tänkt att det här skulle bli det bästa nyåret hittils men så
går man och blir sjuk ! jag kanske hinner bli frisk men oddsen är låga..
Känner mig inte så bra idag och jag har bara tills imorgon på mig !! kom igen nu
ta bort alla dumma host och feber bassilusker, jag vill inte vara sjuk mer nu :(





Nu går jag och lägger mig igen
Kram
// G'3


Kommentarer
Postat av: Anton Kraft

hoppas du blir bättre till nyår. ingen vill ju vara sjuk då ;S

2008-12-29 @ 18:35:00
URL: http://antonkraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0