Ica + Far Imorrn :)

Hejhej :)

Så var den här dagen nästan slut ! :) Igår hade jag ca 30 besökare vilket
var jättekul eftersom jag bara lagt in en bild på BDB där jag sagt åt folk
att gå in här och det är inte så många som brukar göra det så det måste
vart vanligt folk jag inte känner men idag så verkar det som att dom flesta
har gått vilse eller nåt eftersom jag idag bara har haft 11 besökare ;o
Tycker att ni borde skärpa er eftersom jag vart duktig att uppdatera :)


Så till saken.. . =)


Imorgon blir det som varje fredag, praktik på Ica Maxi i Gävle =)
Tycker det är kul men det är inte mitt framtids/drömjobb precis ^^
Börjar klockan 8 så det blir till att lägga sig ganska tidigt ikväll :(
+ jag måste nog kliva upp lite tidigare eftersom varje morgon

så har jag ett stort behov, jag MÅSTE duscha och sen brukar det
bli en till gång på kvällen så att man vet att man inte går runt och

är en livs levande liten stinkbomb, som stöter bort alla runt mig =)


Sen så ska jag till min kära,söta, 50-åriga pappa =)
Precis som mamma, så bor han också i gävle, och det är skönt

för då för jag träffa han oftare än vad jag skulle om han bodde
någon annan stans i detta avlånga land :) Han skiljde sig från

min mamma innan jag ens kunde säga Hackad potatis =)
Så jag hade det inte några problem att klara de, förstog ju inget ;)


Min söta pappa <3



Nu blir de film =D
Kram
// G'3


Kommentarer
Postat av: Kyssar



Har ni någongång sökt en blogg som inte handlar om personens vardag endast? och misslyckats?



Mode/vardags bloggare våld.tar hela internet



Den här bloggen växer iallafall för varje dag som går.

Ibland blir det vardag. Men för det mesta RÅ HUMOR, sjuka åsikter, tankar och funderingar som de flesta inte ens vågat tänka.



Låt mig pressentera, http://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-04 @ 20:43:14
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0