Jullov..nästan!

Hejhej :)

Idag så hade ag mina två omprov (vet ej om jag sagt att jag ska ha det)
men iaf, det gick faktiskt mkt bättre äm vad jag trodde att det skulle gå
jag satt där i 1 ½ timme men ändå så kände jag att jag gjorde mitt absolut
bästa och klarar jag det inte, ja, då är det väl bara att prova igen! aldrig ge upp!
Jag måste ju klara det nån gång annars så.. ja, då blir det kassajobb på ICA!
Men så illa ska det inte behöva bli, jag tycker att jag är allmänbildad och
lättlärd och jag tänker inte låte filmer,spel och lathet sabba min framtid !!

Hade Julmys igår i skolan också och det första man fick göra var att sätta nejlikor
i apelsiner, och måste säga det, det luktade verkligen jul den stunden ! =)
Sen så skulle vi komma på en massa julrim men det mesta vi satt och
gjorde va att dricka glögg, prata och jag så ritade jag =) fast jag suger på att rita!
Sen så var det lunch och alla trodde att det skulle vara julbord men jag
sa att det var på fredag ist och gissa vad, jag hade såklart rätt ! ^^ hahahah =D
Sen det sista var att laga pepparkakor, det är mummsa det, och snäll blir man!

Sen så imorgon så är det dags för avslutning ! ska bli såååå skönt med ledighet!
Kan man sova länge på morgonen och sen va uppe hela natten utan att skolan
hindrar mig, fast det är ju inte alltid bra att vända på dygnet, men det kan man
faktiskt ta och strunta i på lovet för då ska man göra det så gör en gladast
och ja, sova och vara vaken länge gör mig glad fast vad som skulle göra mig
mer glad är om jag får en systemkamera i julklapp, men så blir det nog inte :(
Tror inte att dom kommer att ge mig en kamera för 4290, inte mamma iaf :/
Om jag har riiiiiiiktigt tur så kanske pappa viker sig för mina fina hundögon !!

Kram
//G'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0