Kort-lång dag !

God morgon ! =)

Idag så är det sedvanligt, skola igen för min del =) längtar till lovet!
Är en ganska kort skoldag idag men samtidigt som kommer jag att vara
kvar i skolan efter ett tag för jag har lite uppgifter som jag måste bli klar
med innan jul, t.ex en muntlig redovisning i svenska & 1 uppsats i rättskunskap.
Låter kanske inte så kul men jag tycker iaf att det är roliga ämnen.. ibland =)
Svenska redovisningen skulle varit gjord för ett bra tag sen men jag var inte
med på den lektionen så jag måste göra det nu istället, för att det är tydligen
ett måste att man gör den, så jag får väl ta att offra min lediga tid för detta !

Efter skolan så har jag inte så mycket att göra, blir väl inte mkt att göra heller !
Vill bara att jag ska vara hemma och ligga i min säng och sova ut =(
Fan va skönt egentligen men den får helt enkelt ta och vänta i typ 9 timmar :/
Sov faktiskt ganska bra inatt så jag är inte så himla trött men jag fryser !
Men i slutändan så handlar det väl om att bara orka och stå ut, för det är ju
trots allt min framtid som det gäller, så vill man vara smart, får man lida piiin!

Nu är det Naturk.
Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Y

Ja just ja det gör det :P Det vet jag ju :P Men det stod faktiskt inte det på den nerladdade :) hehe

2008-12-11 @ 11:56:40
URL: http://sunshiine86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0