Läget ?!

Hej igen på er !

Jag vet inte om jag kommer tappa bevakare nu eller om jag kommer få
fler men just nu så känner jag att jag bara måste få skriva av mig lite.
Jag har i månader försökt att lista ut; "Vem är Viktor ?" utan framgång.
Jag vet inte vad jag tycker om mig själv och jag vet inte riktigt vem jag
är för det känns som att allting är så annorlunda hela tiden och jag vet
inte hur jag ska bete mig i olika situationer med olika människor.
Jag vet inte hur mi framtid ser ut, kommer den vara bra/dålig ?
Hela tiden så går jag runt med frågor i huvudet men jag saknar svar!
Jag saknar vetskapen av att veta vem som finns bakom den fasad jag skapat!

Jag har stängt in mig i mitt egna lilla rum men nu börjar det bli trångt.
Man får inte plats med alla tankar som spronger omkring och man vet inte
vad jag man ska tycka och känna, varför måste världen vara full av "känslor" !!
Vem ska säga hur man ska ta sig loss ? vem ska säga åt mig när det är
dags att sluta gömma mig och det är dags att gå ut och möta de verkliga livet!
Detta är iaf nånting som jag har haft väldigt svårt att göra, träffa nya människor
Jag är väl lite rädd och feg av mig antar jag fast jag vet egentligen inte varför.
Jag har alltid vart den jag är men samtidigt så vet jag inte vem det är jag är.
Den där meningen blev lite konstig men det förklarade vad jag tycker iaf.

Samtidigt som jag vill ha hjälp så kan jag också tycka att jag behöver inte
nån som ska säga åt mig hur jag ska bete mig för att bli mer omtyckt eller
vad jag ska göra för att vara en "bättre männsika" ! Vem fan kom på de ?!
En bättre människa, är resten bara dålig männsikor eller ?
Är alla andra värdelösa som är värda mycket mindre än en "bättre människa"?!
Sjuka begrepp som får en verkligen att tänka efter fast som man samtidigt
önskar passade in på sig själv och som folk verkligen tyckte va sant.
Kanske världen bara av full av "bättre människor" eller är vi alla bara värdelösa?


Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt cool design! :D

2008-12-08 @ 14:31:11
URL: http://liinniizz.bogg.se
Postat av: iza-linn

Att vara sig själv kan vara väldigt svårt... Inte våga tycka annorlunda än andra för inte bli accepteread eller lika mycket omtyckt. Låtsasskratta för att inte verka trökig.. Men försök ändå att vara dig själv, de finns redan så många andra! Och va spelar de för roll om du inte är likadan som någon annan, de är väl bara bättre om man är mer unik, och inte en jävel lik!

2008-12-08 @ 23:34:14
URL: http://izalinnn.blogg.se/
Postat av: Alma

Visst! gör det nu :)

kraam

2008-12-18 @ 21:16:51
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0