Ledig !

hejhej =)

Som ni säkert såg på bilden på mittschema så förstår ni nog att jag
va ledig idag och måste säga att det varit himmla skönt att va ledig :)
Klev upp vid 11.00 typ och det var verkligen skönt att få sova ut ! =)
Så nu när man inte har gjort så mycket på dagen så finns det heller
inte som himla mycket att skriva om så det här blir nog ett kort inlägg!
Det beror ju på va man tycker är kort och så men ändå =)

aja..

Sitter här nu och käkar popcorn och dricker coca-cola Zero. MUMMA!
Synd att dom tog bort Vanilla coke eftersom det var/är den godaste som finns!
Sitter ockå att kollar på humor från Tv4 vol. 2 och skrattar hysteriskt!
Men men.. nu så har jag inte så mycket mer att säga, kanske skriver sen mer =)





Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Anna

Jodå det är bara fint vettu :) Men vad trevligt du ;) Jag ska läsa din med! är inte så många av mina kompisar som har en blogg, inte ännu iaf :D

2008-12-10 @ 21:29:30
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0