Misslyckat !

Hej hopp =)

Idag så hade våran lärare planerat ett studiebesök på Inköp Gävleborg.
Det började med en sakta promenad från skolan vid 09.30 och det var en
liten bit att gå så vi var väl där ca 09.50, vet ej när vi skulle vara där så.
Vi kom in ilägenheten (ja, dom höll till i en lägenhet) ganska stor dock.
Men efter 5 minuter så kommer våran lärare och säger: de vad de studiebesöket!
Han som skulle ta hand om studiebesöket hade helt glömt att boka in oss
så vi fick helt enkelt ta och traska tillbaka genom stan till vår vackra skola =)
Så nu sitter man här och nästa lektion börjar inte förren 12.35 sååååå =)
Fast nu har jag inte riktigt tid med er, min frukost väntar, macka och drick-yoghurt =D





Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: M

Fin blogg!



Svar: Jag fotar (i dagsläget) med en Nikon D40x och till 99% mitt 50mm f/1.8... Kul nog blir det ene uppgradering över jul till en Nikon D90/D300..

2008-12-08 @ 12:02:58
URL: http://headless.blogg.se/
Postat av: Anna

Drickyoughurt är inte bra ;) hehe.

Hej btw! Var ett tag sen vi pratade, allt bra med dig? Såg din bloggadress som din rubrik på msn och tänkte gå in och kika...

2008-12-10 @ 21:18:56
URL: http://soockertoopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0