Morning sunshine!

God mooooorgon :)

Vaknade nyss och har väl sovit ganska okej faktiskt :)
Vaknar flera gånger varje natt men det är nånting jag vant mig vid
så det är inte så konstigt för mig längre :) fast ibland så kan det
säga pang precis innan jag vaknar och det brukar vara lite creepy !
Förr när jag va liten hade jag också en konstig grej jag gjorde när
jag sov. vissa nätter så sov jag med öppna ögon ! ;o och idag så
tänker man liksom, hur fan klarar man av det ?! så trött så att man
somnar fast man egentligen är jättevaken ? vääldigt konstigt iaf =)

Idag så har jag inte så mycket inplanerat =) borde fixa fler julklappar
nu när julen närmar sig och man vill ju inte vara ute i sista minuten.
Vi får väl se vad det blir men nu är det faktiskt en dusch som står
och väntar på att jag ska hoppa in och spruta vattten =)

Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0