Nära nu!

Snart är det dags och om jag inta har helt fel så idag så är det
dan före dan före dan före dan dan före doppare dagen eller nånting sånt =D
Det är inte många dagar kvar ´nu och man börjar bli mer och mer nyfiken
på vad man ska få i kulklapp, om man nu får några klappar, de vet man aldrig!
Fast det är vl bara mina föräldrar som håller på att dryga och säger att jag inte får
nåt men det skulle va både bra och dåligt om dom talar sanning för liksom det
är ju inte jul om man sitter där utan några klappar alls på julafton men samtidigt
så känns det på nåt sätt rätt för julen handlar ju trots allt om kärlek och glädje !
Men det tror jag att det inte är många som tänker på utan julen blir väl hela tiden
om att få, få och få och bara skita i varför vi egentligen firar jul ! vi gör det ju för
jesu födelse och jag tror inte att julen blir roligare bara för att man får mer och mer
saker utan tvärtom den gör att vi mer och mer glömmer den riktigt glädjen i juletid !




Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: emma

"för att fira jesus" + och mig :'D

2009-01-09 @ 15:26:17
URL: http://wajkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0