Ny design, ny start ? :)

Tjenare :)

Det har tagit ett tag men entligen så är den nya designen klar !
Har gått och väntat och jag förstår om ni alla har saknat mig i dessa kalla dagar.
Förväntar mig faktiskt en hel del mer läsare nä rjag nu har en sån här snygg blogg!
Vill tacka Elin för den tid hon tog sig att göra den, värd all väntetid :)
Fast det finns fortfarande en del saker som behövs fixas, t.ex + från Bloglovin.
Det syns redan en blå liten grej vid inläggen men som ni förstår så är det +:et
lite cp och det är nåt Elin (rosamoped.blogg.se) ska hjälpa mig med senare :)

Idag så har man som vanligt, vart i skolan från typ 10.00 till klockan 16.00 =)
Har hållt på med en och samma uppgift hela dagen, lite drygt var det men
samtidigt så är det också skönt att ta en pause från andra ämnen! skönt med andrum ;)
Ska även hålla på med den mer i veckan och det kommer vara klart på torsdag :)
Orkar inte förklara vad det handlar om, men "huvud ämnet" i det är Företagsekonmi.

Sen så när man kom hem så han man typ bara sätta sig ner här och några
sekunder senare så kom LimeX och knackade på dörren, lite oväntat ;o
Vi gick ut och sen så ledde vägarna hem till honom och där så blev det
att vi lirade lite cs och även lite Quake (som jag är värdelös på) fast dom
få gångerna jag lyckades slakta han så började vi bägge två at asgarva :D
Ja, han är rolig den lilla pojken :)

Nu så blir det nog lite film och sen är det sängdags.
fast måste göra ett löfte och det är att jag MÅSTE ta mig tid att blogga
varje dag annars tycker nog elin att hon lagt ner mycket tid på ingenting !
this is my last chans to get it right =)

Kram
// G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0