Nyfikna ?

Heeeej på er alla i vårt avlånga land!

Jag förstår att ni alla är nyfikna på varför jag inte har varit så bra
på att uppdatera och det finns en kort och bra anledning ! jag har helt
enkelt hitta haft något att skriva om, för att skriva om skolan är trpkigt (tkr jag!)
och skriva om att man sitter här och inte gör nåt alls är inte heller så kul!
Skulle vara roligt at höra vad ni tycker, vad ni gillar att läsa och så =)
Vill ni ha en massa klipp ?
Vill ni bara veta vad jag gör allmänt om dagarna ?

Kommentera görna vad ni vill att denna bloggen ska fyllas med ! :)

Hade i alla fall simtest idag och det är väl ja, alltid lika rologt eller ?
Trodde att det skulle va mindre jobbigt än va det faktiskt var !
kanske bara känns så eftersom jag vart så himmla lat den senaste tiden
och knappt vart ute och rört på ett finger men det får jag väl ändra på ?
Det bara det att det är så kallt ute och jag vill inte bli sjuk nu innnan jul !
Kanske en väldigt dålig bortförklaring men ändå, jag håller mig till den ! =)

Kram
//G'3



Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill att du ska ta upp olika saker som du har åsiker om, typ djurplågeri, otrohet, ensamhet, olika nyheter som ploppar upp os.vos.v :)

2008-12-17 @ 00:04:06
Postat av: Alma

Hej!

fin blogg, vad tycker du om min:)?

följ den gärna med bloggkoll.se

kraamar:)

2008-12-17 @ 19:12:49
URL: http://almiiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0