Sliten !

Hejhej :)

Då är man tillbaka igen efter gårdagens lan och jävligt kul var det !
Vart mycket spel, mycket skratt och skrik från vissa personer, underbart !
Tänkte inte sova nåt men igår så klev jag ju upp vid 06.00 så jag kände
mig väldigt trött runt 05.00 tiden så då la jag mig i den fulla sov-soffan =)
Jag tror alla va nödja, vet inte hur dom som stack sent på kvällen tyckte
det men det var killar som bara satt och kolla på porr och så, men ändå.
Har kommit hem och sovit ännumer och tagit en dusch så nu känner jag
mig piggare iaf och snart så ska pappa och jag ta och äta mat !
Det ska bli äckta tjockis mat och det är jag faktiskt värd ! PIZZZZZZZZZZA!!


LAN LOKALEN !


Nu blir de nå annat :)
Skriver sen igen ^^^
Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0