Söndag

Hejsan :)

Om det finns nån dag som man verkligen slappar på sö är det söndag !
Jag har egentligen inte gjort nånting på hela dagen, bara tagit det lugnt
druckit cola och julmust, kollat på tv och nu så sitter man här =)
Och det roliga är att jag faktiskt inte vill göra nånting på söndagar, det känns
som att helgen faktiskt börjar på söndagar eftersom det är då man verkligen
tar och slappnar av =) skönt att få återhämta sig efter en jobbig vecka!
Fast man önskar samtidigt att dan efter söndag inte skulle vara måndag !
För man vill ju bara fortsätta ta det lugnt och slippa åka till skolan vissa dagar.


Har fått nytt schema nu, och jag vet inte om ni visste, men vårt förra schema
var underbart =) började vid 10.00 varje dag så det blev ju ingen överraskning
när man såg att det här schemat var raka motsatsen ! typ 08.30 varje dag ;/
Och vvi får hellre inte sluta tidigare, vi slutar typ 16.00 i alla fall :(
Anledningen att vi byter schema är att vi har ett så kallat "block" schema så
vi byter typ var 5e vecka och då börjar vi även med nya saker i vissa ämnen :)
Det blir även ändringar på vilka dagar man har olika lektioner =)


Nu ska jag fortsätta med min slappa kväll =) Det kommer bli en del filmer
och sen ska jag ta och duscha och bara ha det allmänt bra :)
Kommer säkert skriva mer innan jag går och lägger mig så det här är inte
det sista ni hör och läser från mig ikväll, de kan ni hoppa upp & sätta er på :D




Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: mye

låter som en skön dag :*

2008-12-07 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0