Tyvär!

Hejhej :)

Ikväll så får alla ta och hålla tummarna och hoppas på det bästa !
För antagligen så kommer kvällens lååånga sömn göra så att jag äntligen
blir frisk eller så kommer den bara göra mig bättre men inte fullt frisk :(
Om jag har ruggig tur så kanske jag mår bra imorgon så jag orkar hitta på
något för jag vill inte bara sitta inne hela nyårsafton, jag menar, det är ju
bara nyår 1 gång (varje år) men iaf jag vill inte vara så hur sjuk längre !
Räknade hur många gånger jag nös igår (tråkigt.se ;o) och det blev
förbluffande 49 gånger ;o och man gick och väntade hela dagen på nästa nys
och så nästa,och nästa och så vidare, vilken rolig dag det var eller hur :)

Är inte så nöjd med videoupdaten igår för jag tyckte ljuset blev lite dåligt
men det åfr jag väl ta och hålla bättre koll på nästa gång jag videobloggar
och när det kommer att bli, de vet man aldrig så ni får väl ta och hålla er
uppdaterade annars kanske ni missar ett gott skratt med flummiga jag !
Kollar på klockan nu och ser att den är 16.00 ;o den här dan fick fort!
Kan bero på att jag klev upp klockan 13.00 och sen bara suttir och latat
mig men ändå, jag är sjuk och det är ju faktiskt jullov eller hur ! =D

Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: mhmm

Haha mhm synd att du e sjuk, men måste medge att du haft tråkigt om du räknat hur många gånger du nös!:) Hoppas att du blitt frisk :) God fortsättning!

2009-01-02 @ 14:29:43
URL: http://SoEsKaraokeNights.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0