Bio x 2 !

Hejhej :)

Sitter man nu och har Företagsekonomi, lagomt roligt, pigg som man är.
haha, eller inte, trots att jag druckit kaffe så är jag så sjukt trött idag ! :/
Kan väl bero på att jag sov för lite, vilken brukar vara anledningen till trötthet.
Gick och la mig vid 00.00 och somande nån gång vid 04.00 och sen så
klev jag upp klockan 7 igen så 3 timmars sömn, inte riktigt roligt ! :(
Så jag ska försöka att ta mig igenom den här dagen fast jag är så här trött
men det kommer bli jobbigt med 3 timmar Företagsekonomi & Samhällskunskap.
Fast bara jag inte lägger mig ner så ska jag nog klara av de här haha =)

Va på bio igår, ganska billigt, 0 kr eftersom jag har en så snäll pappa :)
Va och kollade på den nya Wallander, gillar inte dom, jag föredrar faktiskt Beck
men måste säga att jag gillade den här på nåt sätt, den va rätt så spännande ! :)
Så om du gillar "deckare" så är det här en bra, inte för lång, spännande kriminalare:)
Sen ska jag ta och gå på bio idag igen och får åter tacka min snälla pappa ! :)
Vet inte rikitigt vad jag ska se, om jag ska ta och vara lite feminim och kanske gå på
bröllopsduellen eller om jag ska gå på nån mer spännade t.ex Benjamin buttons.
Fast då får jag väl sitta med snyftande medelålders kvinnor som inte kan sluta stirra
på Brad Pitt och som konstant kommer sitta och säga högt va snygg dom tycker han är.

Själv så tycker jag inte att han ser så bra ut, en man på 40+ som gjort en så kallad
"dröm-film" eftersom den handlar om han blir yngre och det är kanske de han vill ?
men men.. Det ska bli bli kul bara att säga säga i dom där sköna stolarna igen, i den
mörka salongen och bara ha det allmänt trevligt, efter en jobbig torsdag i skolan.



Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0