Gammla mönster !

Hejhej :)

Sorry att jag åter igen, ett snabbt ögonblick föll in i gamla mönster och började
bli oaktiv igen men det är väl tur att jag kastar in det här nu då, sen tisdag natt.
Idag så har det inte hänt så mycket, eller jo de har de väl, för inte allt för länge
sen så kom jag hem från stockholm för pappa drog med mig på en spontan
resa till först uppsala där han skulle handla en del saker på biltema och sen
så åt vi på ett ställe jag inte gillar, Max, jag är helt enkelt en McDonalds kille ! :)
Sen så drog resan vidare till stockholm där pappa skulle köpa en platt-tv
till sitt sovrum och ett hemma-biosystem till det så att han får det feta ljudet.
Sen så drog vi oss hemåt och jag fick än välförtjänt powernapp i bilen och det
va verkligen skönt och det är nog därför jag har lite svårt att sova för tillfället !

Dagarna jag inte bloggat så har det vart skola och så, ingenting speciellt :)
Va och lunchade (hatar det där uttrycket, bögigt, men jag hatar inte bögar)
med Emil på nåt thai ställe där vi ät Kyckling och wookade grönsaker + Nudlar.
Va ganska gott och det var bra förutom det lilla att man fick så mycket mat att
man skulle kunna mata hela stan, okej lite överfrivet, men man fick FÖR mycket.
Fast mätt blev man ju inte helt fel, eftersom jag hatar skolmaten så brukar jag
inte bli så mätt och det brukar leda till att jag blir trött och sur så den måndagen
blev en bra måndag och en till sak som hjälpte var lunchersättningen (420kr!) :)


Min vackra hemstad (+ vi lunchade där inne, i Gallerian ^^,)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0