Lat man är!

hejhej :)

Sitter hemma nu eftersom jag har sovmorgon ända fram till 14.10 ;o
Känns faktiskt lite onödigt att åka till skolan så sent men jag måste eftersom
jag får inte hamna efter + så har jag lite för hög frånvaro just nu så jag måste
skärpa mig annars så är väl CSN dumma mot mig och tar mitt studiebidrag!
Ska åka dit och ha svenska i en timme, sen så ska jag på stan och gå till
en guldsmed för mitt halsband har gått sönder så ska ta och fråga hur mkt
det kostar att laga, får ta och hoppas att det inte kostar mkt. Nån som vet ?! :D
Gillar det verkligen så hoppas att det går att laga för jag fick det, så vet inte
vart mina föräldrar köpte de och de har dom också glömt bort så.. :/
Fast jag tror inte att det ska vara några problem, de ska nog gå att laga för
det är bara själva "knäppa-ihop" grejen som har gått sönder, sånt borde gå att fixa! :)



Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0