Lunchat !

Hejhej :)

Studiedag idag då, så himla skönt att få ligga kvar och sova ut ordentligt.
Fast sen så ringde min pappa och väckte mig kl 11.00 och frågade om
jag skulle följa med och käka lunch, så jag fick ta och hoppa in i duschen
en snabbis sen så drog jag & pappa & en av hans kollegor och åt :)
Åt på ett ställe som heter lunchrumet och där blev det fläskfilé + pommes!
Gott var det förutom att pommes'n inte var så varma, lite kalla faktiskt !
Fast sen tröståt jag lite äppelpaj med vaniljsås och den va helt okej ! :D
Tror inte det finns nåt godare än vaniljsås, älskar den, vaniljsås-oholic :D
Nu så ska jag dra ner på stan för att gå på ett möte sen så ska jag hem
hit, till pappa igen och packa ihop mina saker, sen så drar jag till mamma :)
Bor hos dom var och varannan vecka ch de funkar bra, lite jobbigt att
hålla på att flytta alla saker fram och tillbaka bara, men pappar skjutsar mig :)



Skriver sen :)
Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Nattis

haha kalla pommes låter inte så lyckat..

men åh vad gott med äppelpaj o vaniljsås!

2009-02-20 @ 13:53:19
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: JennyM

Taack så mycket :)

2009-02-20 @ 16:26:14
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0