Mini-Födelsedag!

Hejhej på er :)

Mi bror åker imorgon, med sin flickväns familj, till åre i 5 dagar.
Eftersom jag då fyller år om 3 dagar (grattis?) så kom han hit
och så har jag fått lite presenter och en "tårt-kaka", helt mys ! :)
Fick först ett par jeans men sen när jag skulle pröva dom så märkte
jag att dom var för små och jag måste erkänna, de va lite jobbigt :(
Man känner ju sig taskig men man kan väl inte för nångting åt det
men det är inte utan att man får lite skuldkänslor. är väl bara byta ^^
Sen så fick jag biljetter till en Brynäs-match den 28 februari och eftersom
jag då fyller 18 så blir det sportbaren i periodpauserna, helt skitkul :D
Lyssnar även nu på brynäsmatch och det är i slutsekunderna och vi leder
med 4-2 så man kan väl säga att det är klart :D SLUTSPEL !!! :D

KÄRLEK ! <3


Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Therese

Vem sjöng på engelska?:O

2009-02-21 @ 23:03:33
URL: http://babetessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0