Planer!

Heeeej :)

Så var det typ helg igen, eftersom jag inte ska till skolan imorrn så kan man
säga att min helg faktiskt har börjat nu och det känner riktigt skönt för jag har
vart sjuk i veckan så det känns med en helg då man är frisk och mår bra ! :)
Det är väl största delen till varöfr jag inte har haft någon lust alls att skriva
nånting men det är väl just för att man går runt och är trött på dagarna och latar sig!
Har även gjort en liten videoupdate som jag tämkte ta och kasta upp på slutet
av det här inlägget men jag har lite mer att skriva om först, sen så ska ni få
ett gott litet skratt när ni ser mig prata om mina deppiga besökar statistik, inte kul!

Ska ta och vara med min polare Emil i helgen, vilket alltid är lika roligt, han är rolig :D
Va ute med han tidigare ikväll också och bara gick runt och pratade lite om all möjligt !
Fan va kallt det var ute, nu får det faktiskt ta och vara slut med vinter, langa sommar!
Lättklätt och en solbränna, kan man fixa nu med om man tar och åker utomlands
eller om man lägger sig i ett solarium men jag har inte råd med första och orkar inte de
andra + så får man väl en bögstämpel om man gör det, fördomsfullt land, sanna mina ord!



Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0