Slapp!

Heeej :)

Som vanligt så kommer de att bli en väldigt slapp dag idag :)
Ska bara ta de lugnt och inte göra så mycket, och skönt är väl det!
Va igår ut med Emil, Gustaf och Matte, var och firade en som fyllt 20 :)
Var rätt så kul men tog sista bussen hem iaf (02.20) men men ! =)
 Vet inte vad mer jag ska ta och skriva. Jag ska väl ta och läsa lite
( ska läsa 4 böcker till slutet av april ) och jag har bara läst en 1 så det
är väl dags att man tar och sätter lite fart med läsandet, fast jag hatar
att läsa så är det väl nåt jag måste, bara jag har lite kaffe så att jag inte
somnar så ska de nog gå bra, man kan ju alltid ta och hoppas ! :)



Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0