Slut på fetta!

Go kvääääll :)

Känner nu att det har blivit för mycket utav av fet mat ocg godis på varddagar.
Har tagit mig i kragen och bestämt mig att nästan gång jag får pengar så ska
en del av dom invisteras i att ta och införskaffa mig av ett nytt gymkort i Gävle.
Känner att det har blivit för mycket mcdonals och liknande och som sagt, för
mycket godis på vardagarna som man inte åt lika mycket förr så nu ska jag
ta och skärpa mig! Min bror tränar på gymmet där jag ska skaffa mig ett kort
så vi kommer att träna tillsamans, han har ett träningsschema som jag också
ska gölja men eftersom han har tränat längre så kan det bli lite svårt för mig
att komma igång men det är bara att slita på så kommer det löna sig till slut!
Jag har faktiskt rätt bra kondition så det kommer nog bli mest muskel-bygge ! :)



Nu blir de... isvatten, har sjukt ont i huvvet!
Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0