En dag med Emil!

Hejhej :)

Igår så var jag med min polare Emil hela dagen typ :)
Först så åkte jag ner på stan så träffade jag han där såen så gick vi
runt lite på stan och kollade runt lite och efter ett tag så drog vi hem
till hans brud och så följde vi henne till bussen för hon skulle till
Bögviken (även kallat Sandviken) och efter vi följt med henne så drog vi
hem till emil ett tag och där vart vi inte så länge för vi skulle hem hit, till min pappa
och hämta min dator så att det kunde bli nåt lan nån jäbla gång, haha =D
När vi hämtat hon så blev det donken en 2a gång, billigt och bra ;) (y)

Sen så drog vi hem till han en gång till och vi han inte vara där länge innan 2 st
polare till (tidaN och Henning) kom och efter massor av tjat från emil's syster så
bestämde vi oss för att dra ut ett litet tag och åka pulka i en närliggande backe ! :)
Va faktiskt väldigt roligt men det var också väldigt kallt ute och jag hade bara jacka
och jeans (inga täckbyxor eller underställ eller nåt) så man frös ju efter ett tag =)
Tog även en del kort och funderar på att lägga ut dom bara för att visa hur roligt
man kan ha om man är 6 st pers i en backe med en massa tefat och lite skratt !
Sen så skulle vi hämta hans brud igen på stan och då så blev de, bli inte chockade,
donken en gång till, faktiskt den sista gången den dagen ;o blev bara 3 ggr !!
Sen så satte vi hemma hos han och hade de roligt och spelade massa spel, skratta
och kollade öven på filmen Harold & Kumar, Escape from Guantanamo Bay, sjuk film =D




Kram
//G'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0