Förvirrad!

Hej på er :)

Vet inte riktigt varför jag skriver just nu men jag vill väl bara fylla ut lite.
Har egentligen inget att srkiva om så jag varnar er redan nu att det 
här kommer bli ett så ganska jätte tråkigt inlägg att läsa, så ni vet =)
Har haft en ganska lång nu och känner mig ganska så trött och sliten!
Började 08.30 så tänkte kliva upp 06.15 (tar tid och duscha och äta) men
till min vana trogen så sov man lite mer så vaknade vid 07.10 och det blev
det helt plötsligt lite bråttom så fick äta lite snabbt och duscha inte så det
ska jag ta och göra snart för som ni säkert redan vet är jag duschoholic !!
Senare så har jag faktiskt inga planer, kanske läsa lite Robinson Crusoe ?
Det är läxa så tyvär är det nåt jag måste, hatar att läsa böcker faktiskt :/




Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0