Helg igen!

Hejhej :)

Pga att jag inte har nån skola imorrn så nu börjar helgen för mig.
Torsdagar är den jobbigaste skoldagen för det börjar med 3 timmar FEK.
Det var gansa roligt idag för jag och annie jobbade på som fan och gjorde
saker som ska vara klara nästa vecka så det känns jävligt härligt :)
Sen så har vi lunch (bläää för sodexo) och idag så stog de fisk på menyn -.-
Sen så samhäll och då vi jobbade med frågor om Nationalekonomi :)
Låter som lite men pga långa lektioner så slutar vi inte förren 15.35, vilket
kanske inte är så himla sent men det känns längre än va de egentligen är.

Vet inte riktigt vad jag ska göra men imorgon ska jag iaf vara med linnea :)
Kolla på film och bara ta det lugnt, saknat henn mkt, så de ska bli kul ^^
Känns också bra att vi har ungefär samma filmsmak så man slipper hålla
på och välja film och så för nu kan vi titta på samma film, och det känns bra :)
Har känt henne ett bra tag men ändå har vi inte setts mycket och det är tråkigt :(
för hon är verkligen underbart snäll, söt och hon betyder mkt för mig med ! <3
Ska ta och läsa lite nu, sen slå på nån film, sen är klockan nog rätt så mycket :)




Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: annsan_s

Snygg blogg, får jag följa dig på bloglovin ?

2009-01-30 @ 10:09:57
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: annsan_s

Tack..

2009-01-30 @ 19:15:11
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0