Kallt & ballt!

Hejsan  :)

Sitter och kollar ut genom fönstret och ser hur snön bara öser ner ! :(
Nu är det slut på julen och på nyåret så nu får snön ta och försvinna !
Det är klart att det får snö i Sälen, Idre, Åre och sånna ställen man kan
inte vi som bor i stan bara få slippa allt slask som kommer efteråt !!
Jag vill inte hålla på att få blöta strumpor (jag hatar blöta strumpor!) och
så är det jobbigt för kläderna bli också blöta men visst är det kul att småbarn
får nåntig att leka i och så men jag gillar bara snö mellan datumen 24/12 - 1/1 !
Låter som att jag bara klagar och det är precis vad jag menade att göra för jag
vill inta ha snö. och till min lättnad ser jag att det nu snöar mycket mindre ! =D

Tänkta iaf ta och åka ner på stan idag och vara med Limex ett tag :)
Vet inte riktigt vad vi ska ta och göra men det blir väl bara att glida runt på stan
och vara allmänt coooola, knäppa lite kort och sen avsluta med McDonalds ! =D
Har även fått pengar nu så då är man ju alltid lite extra glad och flummig =)
Jag jobbar inte så jag lever på studiebidrag så min ekonomi ör inte den starkaste
som finns men man får helt enkelt hålla nere på utgifterna, ska sommarjobba i år
så man har lite pengar till sommaren som för övrigt ska bli den bästa sommarn !!

Kram
//G'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0