Lördag !

Hejhej :)

Nu va det lördag igen,åååh,nu va det lördag igen! :) Och jag har absolut
inga planer än för kvällen, känns trist :/ Vet inte vad jag vill göra heller.
En del av mig säger att jag bara ska köpa massa godis och sitta hemma
och tjocka mig men samtidigt så är inte  det så kul för man vill ju ut och hitta
på nåt nu när det är helg och så vi får se vad som kommer hända mig ikvl :)
Är rätt så sugen på att dra och köpa sjukt mycket godis nu och sen komma
hem och ladda ner lite film men det är fär tråkigt + att man börjar gå upp lite
i vikt nu så det gäller att hålla sig undan lite från godsakerna ett tag, jobbigt värre!

Sen imorrn så kommer det bli att jag bara tar det lugnt för som jag sagt förr så
finns det ingen bättre och slappare dag än söndagarna då man bara latar sig!
Det förtjänar man också efter allt slit i skolan, men det är ju sportlov snart :)
och då har jag redan lite planer :) jag ska åka upp till sälen med min morbror
och mina kusiner och det ska bi riktigt roligt :) innan alla frågar så kan jag säga
att jag är en Skid kille och inte någon Snowboard-kille, det är på tok för svårt ^^.
Nu ska jag ta sätta på lite musik, klä på mig och sen prata runt lite för att se
vad alla har för sig en kväll som denna, den sista januari, inget spec med de men iaf!

Kram
//G'3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Jag kommer sälja den till min syster i så fall ;)

2009-01-31 @ 16:35:01
URL: http://justlikelinnea.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar: Tyvärr har jag redan lovat henne att få köpa den om jag köper en ny :P

2009-01-31 @ 18:54:54
URL: http://justlikelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0