Skönt!

Hejhej igen :)

Ääääääääääääääääääääääääntligen !!
Så har jag besegrat sjukdomen och jag är i stort sätt frisk nu och det är skönt!
Synd att man blir frisk dagarna efter nyår men det kommer ju komma ett 2010
också så då får man ta och vara på hugget då istället och då är man också 18
så det kommer förmodligen att bli den bästa nyårsaftonen ! :) om jag inte blir sjuk!
Som jag sa i min förra videoblogg så har jag kollat mycket på filmen men idag
så firade jag det genom att kolla på en sista film och sen skratta efteråt i 3 minuter!
Filmen jag såg då 8 Mile, helt okej film, hiphop, det gillar jag ! :)
Funderar på att kasta in en till liten videoblogg för det känns som att fler kollar på
dom än vad jag trodde och folk har även... nee, jag måste ju ha nåt att säga
i klippet med så nu får jag inte sitta här och avslöja allting som ska sägas ! :)
Tycker också att ni ska gå in och kolla på den finaste och sötaste flickan
i gävle,sverige,världen,vintergatan, jaa överallt, Linnea Eriksson's nya blogg !
Lite besviken att hon inte gjorde den på blogg.se men det blir nog bra iaf ! =D

Kram
// G'3


Kommentarer
Postat av: linnéa

Haha, är det inte komplicerat på blogg.se ?

mer än på blogspot.se?

kram

2009-01-04 @ 18:05:38
URL: http://linnneaeriksson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0