Svacka!

God kväll eller god morgon, välj ni :)

Hur mycket jag än lovar mig själv och lovar er så blir inte mina uppdateringar
bättre eller oftare, vet inte varför men jag har inten lust att skriva för tillfället.
Vet inte varför, kanske bara för att jag går runt och väntar på att bli 18
(kolla min nedräknare längst ner) så det finns inte så mycket att säga.
Kanske skulle kunna ta och kasta in en liten videoblogg men då får det bli
imorgon innan jag åker till skolan eller nåt för nu orkar jag bara inte.

Ska även ta och rensa min dator imorgon så jag ska nog lägga över alla mina
saker på ett USB-minne så jag har kvar de sakerna som jag verkligen behöver.
Finns en del filmer och en del saker som jag måste ha kvar, eller iaf, saker som
jag inte orkar ladda ner igen i flera timmar så jag sparar det viktigaste sen så
jag få min dator att börja bete sig normalt igen för nu har den lite cp-ryck ibland =)

Sitter även och kollar på full frys just nu och bara garvar gäcken av mig !
Fast det är väldigt varmt på mitt rum så jag funderar på att gå och ta lite glass
eller cola eller nåt sånt för att svalka av mig lite, vi får se hur det blir med de :)
Nu tänker jag inte sitta här och lovar att jag kommer bli bättre på att skriva eller
så men jag ska ju iaf försöka och jag hoppas ni är trogna, mina kära läsare =)





Kram
//G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0