Trötthet = 100%!

hejhej :)

får bara ta och börja med att jag har vart så himla inaktiv senaste tiden.
Vet inte varför men jag har inte haft nåt att skriva om eller så :/
så jag får väl ta och bättra mig fast så brukar det låta och ändå så
händer det ingenting men jag får väl verkligen ta och ändra på mig !
Såklart så har man tappat en massa läsare och det är sällan bra :(
så ni får väl ta och tro på mig och på att liknande rader ska publiceras mer!

Håller på att skaffa ny dator men måste vänta till jag tar och fyller 18
(42 dagar kvar) för min ekonomi håller inte just nu för att köpa en dator
för ca 15000, får väl hoppas att  det blir bättre när jag fyller år då :)
ska inte bara köpa ny dator utan även ny skärm, högtalara osv :)
Ska få hjälp av min kära vän Emil Larsson eftersom jag inte är så bra på
att bygga ihop datorer och det är det han sysslat med hela livet :D




MIN NYA SKÄRM :D
Kram
// G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0