Bad Luck!

Tjaaa igen :)

Vet att jag skrev nyss, eller ja, la upp en bild men känner att jag inte är klar.
Hade sjukt roligt igår och jag hade tydligen en konstig ovana hela kvällen,
jag gick runt och luktade på allas hår och sa vilken plats dom la sig på :)
Kändes lite konstigt att höra det men det låter som nåt jag skulle göra ! :D
Sen kom man hem och la sig i sängen, sog på datorn men satte mig inte
där utan jag la mig i sängen istället och somnade ganska direkt, haha !

Sen så idag så har jag varit på stanoch kollat runt lite, letat efter snygga
kläder och hittade en ruggigt snygg tröja på Carlings, Rea så bara 200!
Tänkte ta och lägga upp en bild på den, för jag gillar den verkligen :)
Är av märket Vailent och jag har redan flera liknade tröjor så tyckte det
var bra att fortsätta på det spåret, för varför byta bort nåt som man gillar!

Sen så har jag en idé att jag har tänkt att lägga in ite dikter i slutet av mina
dikter som jag har skrivit förr och så, sen så om jag får tillräckligt med
positiva reaktioner så kanske man tar och fortsätter med det, erat val nu! :)
Så här kommer en.. :)

" Isen ligger kall, men i den finns en spricka
på bänken vid sjön, sitter en liten vacker flicka
hon tänker och ser, man kan ändå inte le
hon tror att sprickan i isen, finns i hennes hjärta
hon vill nu hoppa i och slippa den stora smärta
hon kollar sig runt, innan hon bara springer ut
vattnet stillar sig och ingen vet att flickans liv är slut"

// G'3

Kommentarer
Postat av: Pian

Klart! (: Ajnajs blogg du har!

2009-03-14 @ 16:46:50
URL: http://ruweni.blogg.se/
Postat av: sara .b.

Muse oh yeah! ;D

2009-03-14 @ 18:12:22
URL: http://bruggeman.blogg.se/
Postat av: Karin

Hejsan! Har du hört talas om freestreet.se?

Det är en ny gratissida där du kan samla ihop poäng som du sedan kan byta ut mot presentkort.

En rolig sida. Bli gärna medlem: http://www.freestreet.se/?r=1664

2009-03-14 @ 19:15:09
URL: http://www.freestreet.se/?r=1664

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0