Det vi betalar för?!

Hejhej !!

Satt precis vid teven och bläddrade runt och fastnade på 1:an, ovanligt men men.. :)
Fastnade vid ett program som heter Diplomaterna som handlar om en liten tjockis
som heter Claes Ljungberg som ska visa upp Sverige för folket i Förenade Arabemiraten.
Tyckte först att det verkade lite intressant att man vill liksom visa fler människor Sverige
och att vi kan mer än ABBA & IKEA, att vi faktiskt är ett vackert, bra & fungerande samhälle.
Nu sitter jag inte här och säger att ABBA & IKEA äär skit men vi har väl mer än de eller ? :)

Fast sen när jag hade suttit och kollat klart på det så blev man så himla arg på Claes.
Han sitter och säger " Hoppas svenskarna får valuta för sina pengar, jag är ju här
med pengarna som dom tjänar och försöker göra ett bra jobb, det är ju trots allt eran skatt"
ÅÅÅHH !! Hur fan kan man vara så jävla dum i huvet ?! Att stå där nere i värmen, skratta
och säga att han har det hur bra som helst när han njuter av pengar som vi sliter för !!
Man vill ju bara åka ner dit och plocka hem han igen så kan han få göra nåt arbete om
Helg-aktiviteterna på ett Ålderdomshem eller nånting för det är precis vad han förtjänar.
Jag tycker faktiskt att han spottar arbeterna här hemma i sverige i ansiktet för han
åker runt i lyx-yacht, går på fina middagar och bara lever livet och sen får betalt, vad är för skit?!

Tänkte ta och avsluta det här med att lägga upp ett klipp på hur han skrattar.
Ville bara skriva av mig nu och få ur mig att jag hatar personer som han och jag skulle
faktiskt allvarligt skratta om det kommer fram att han får sparken för all skit han säger !
CLAES LJUNGBERG BORT FRÅN SVT DIN DRYGA JÄVEL & UR ARABEREMITEN !!

Kolla på den jäveln!



Kram
// ARG  G'3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har inte sett TV-programmet ifråga, men hade jag det så hade jag säkert blivit arg jag med. Måste hålla med om att man sall få begära att SVT gör seriösa program, där inte svenska folket blir utskämt!

2009-03-03 @ 23:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0