Filosofisk ?

Tjaaa :)

Har precis ätit klart lunchen, potatisbullar så det dög faktiskt, inte så gott men men :)
Hade filosofi innan lunchen, det var fkatiskt rätt så kul att ta och börja med någoot
nytt och äntligen få lite nya utmaningar i skolan, kommer bli mycket funderande och
eftersom jag ibland skriver dikter så tycker jag att filosofi falar ganska bra in för mig! :)
Har ibland tänkt på att kasta in en del dikter här på bloggen men dom är faktiskt ganska
personliga och handlar om lite mindre roliga saker så det skulle va rätt deppigt att läsa!
Därför så struntar jag i det och bara skriver om mitt liv i övrigt fast om det är mpga av er
som vill läsa en av mina dikter så kan jag väl ta och kasta in en, för er skull liksom  ! :)

Svenska nu :)
Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Elsy

Naw så gulligt utav dig. =)

2009-03-09 @ 13:37:28
URL: http://hodibodi.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, snygga eller läskiga? :-)

2009-03-09 @ 13:50:16
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0