Konditionis!

hejhej :)

Kom precis hem efter att ha varit i skolan, hade bara 2 lektioner :)
Ska ta nu och packa gym-väskan och sen dra ner och träna, fett skönt ^^
Känns som att jag tränar för mycket fast det kanske inte går, går runt och
har tröningsvärk hela tiden men bara jag fortsätter så kommer väl jag inte
att få det nå mer, så får fortsätta och inte ta nån paus så man förlorar det
man har tagit sig en massa tid och tränat bort alla dessa kalla svettiga dar'!

Sen så ska jag åka hem och läsa en bok som jag har i läxa i Svenska B ! :)
Ska läsa 3 böcker och skriva en litteraturessä och det blev jag lite depp när
jag hörde eftersom om det är nåt jag hatar så är det att läsa, somnar jämt !
Dricker kaffe men ändå, att sitta och läsa dom tråkiga och obetydelsefulla
meningarna får mig att sakta börja tröttna och efter ett tag så... ZzZzZzZz....

Nu åker jag :)
Kram
//G'3


Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

sv: Jag har färdiga designer som är tillsalu i detta inlägg; http://malinsofiacalmebring.blogg.se/category/till-salu.html och jag fyller på där hela tiden =)

2009-03-05 @ 15:56:18
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0