Spontanköp !

Hejhej :)

Ligger här i sängen och kollar på lite film och bara tar det allmänt lugnt ^^
Gjorde igår ett litet spontanköp :) Har väldigt länge velat att ha ett Guitar Hero
och kollade på priset för det nya Ps:2 igår och det såg rätt så billigt ut
så efter att jag hade varit och gymmat sådrog jag och köpte de, trott eller ej ! ^^
Kändes faktiskt rätt så bra när jag kom hem så satt jag och nördade hela
dagen, sen kom emil och emma och hjälpte mig att piska sönder :)
Drog senare ner på stan, var med några och drog hem vid 22.00 tiden, okej kväll :)



Hejsålänge!
Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Fagel

GH rockar fett. Har varit såld sedan ettan men jag måste säga att GH World Tour till PS3 är så det var tänkt att GH skulle funka. Inte nog med att det är tokroligt att spela trummor men gitarren är sååååååå skön jämnfört med 2:an

2009-03-03 @ 15:51:23
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det är så jävla roligt! =D haha

2009-03-10 @ 20:44:28
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0