Vår känsla!

Hejhej :)

Känns skönt att våren äntligen är på väg nu, bort med vintern i 8 månader typ!
Har tröttnat på alla kall morgonar och så och nu ska det bli skönt att börja klä
sig lite lättare, eller ja, inte nästa helg för då ska jag åka till sälen och chilla!
Man blir alltid lite gladare när våren kommer, visst blir man ? Det blir varmare
och jag brukar ocfta känna mig mycket lyckligare och efter våren så kommer
ju SOMMARN! Ska bli så skönt, längtar verkligen, har en del stora planer ! :)
Ska bli sååå skönt och efter det så börjar man i 3:an på gymnasiet ! Shit asså
att tiden går så jävla fort, jag menar, har ingen aning om vad ska göra när jag
tagit studenten! Ska jag ta ett år ledigt? Lumpen? Högskola direkt? Jobb?
Blir så svårt att välja men det kommer väl lösa sig när det närmar sig slutet :)



Kram
//G'3

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hejsan, allt bra?

Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Isf lägg till mig och skriv ett inlägg hos mig så lägger jag till dig på direkten! Kram! :)

2009-03-20 @ 22:27:32
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Claudia

Okej, så, nu har jag laggt till dig :)

2009-03-21 @ 15:58:30
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0