Jogging!

hejhej :)

Då var det torsdag och idag har man välsignats från skolan med en ledig dag!
Dom ska på nån konstig utbildning så då får man en lång sov-morgon som 
är typ, aa, hela dan :) fast jag kommer ändå inte sova så länge eftersom att 
jag ska med på min kompis (som jag ska sova hos ikvl) gympalektion så då
ska vi bort till Måsberget och springa 3 Km, klockan 09.00 => självdö !! :( 
Kommer fan inte orka, brukar inte ha någon ork alls på morgonen, helt död!
Fast ska väl ta och lägga mig snart så att jag orkar upp över huvud taget :)

Tänkte även fråga vad ni tyckte om videobloggarna ! är dom bra eller har 
jag lagt upp för många så ni tröttnat ? säg gärna vad just DU tycker ! :) 



Go natt :)
//G'3

Kommentarer
Postat av: David

Dom är feta! fortsätt med de ! :D U WONT GO DOWN COUSE MY DICK CAN FLOAT! --- DEADLIEST CATCH, WITHOUT THE CRABS --- BOATS AND HOES!!!!

2009-05-14 @ 21:47:09
Postat av: annsan_sa

Snygg blogg!

2009-05-15 @ 21:51:21
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0