Min helg!

Hejhej :)

Eftersom att jag nu varit så duktig att ha gjort klart en uppgift som ska vara klar den
20 maj så tänkte jag ta och förklara hur min sista april va och lite annat jag gjort  ! :) 
Kommer nog att lägga in lite bilder också när jag kommer hem fast inte dom då
jag visar hur jag blir när man fått i sig ett högt antal av alkoholhaltiga drycker :D 

på sista iaf så var jag bara med polare och så under dagen och  sen på kvällen så
var det ju klart fest som gällde och vi drog oss hemmåt till en polare ! :) Efter ett tag
så började det att komma fler och fler folk och började att få i mig fler och fler cube!
det slutade med att jag följde med några brudar till bussen men istället för en buss
så fick vi besök av lilla farbror blå istället, som kastade bort tjejernas öl men eftersom
jag är 18 så kunde dom inget göra men för att visa min goda sida så kastade jag bort
det sista jag hade kvar av min cider och visade att jag var lugn och fin, så no problemas!

resten av helgen flöt på rätt så bra, var mycket med mina polare och hade det allmänt
roligt och så, en av dom bästa starterna på maj månad som jag haft på ett bra tag ! :)
fast nu så ska vi snart sluta här så jag ska väl ta och börja runda av och hälsa trevlig dag!



Hårda bud här!

Kram
//G'3





Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Tack så mycket :)

2009-05-04 @ 17:55:20
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Lajna

Halloj!

Visst vann vi, och ganska stort dessutom! :) Å Vetlanda vann borta igår igen. :P Men det går ju inte att säga ngt än efter bara två omgångar.



Farbror blå brukar ta ölen.. förutom min farbror, som är blå, han brukar ge mig öl ;) Men efter det att jag fyllde 18 år då. Men det är ju tur att det finns gentlemen som ställer upp för tjejerna!



Ha en bra vecka!

2009-05-06 @ 11:53:24
URL: http://www.lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0