PMS ?!

Hejhej! :)

Ibland så kan man ha det lite jobbigt att förstå sig på er tjejer. Ni tänker så
himla konstigt eler så är det kanske bara jag som är en gnutta onormal ?
Ni blir sura för ingenting och vi killar ska bara vara som små lamm som ska
lyda allt vad ni vill ha och vad just NI säger annars tar det bara hus i helvetet!
Varför kan inte vi killar få ha nåt problem med våra kroppar så att vi också, en gång
i månaden bara kan dampa loss släppa lös alla agressioner, de vore najZ! :D

"Stämningsläget förändras i rikting mot nedstämdhet och 
kvinnan blir känslomässigt instabil. Det gäller allt mellan 
"att känna sig olycklig" (vara dysforisk) till verklig depression.
Tendens att bli irriterad, intolerant, orolig, grälsjuk och aggressiv."

Vet inte rikitgt varför jag skriver om det här men jag vill bara bli av med lite energi
och alla ilska som jag har mot Premenstruellt Syndrom, bort med skiten, it suX!
Fast jag förstår att det inte bara är till eran fördel utan det är väl en nackdel också
med alla dessa blödningar och liknande, och det är då man har lite tur att man är
kille och slipper sånt där, för kan förstå att det är både pinsamt och väldigt ont ! :)



äh, nu har jag skrivit av mig ! :)
//G'3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha! Väldigt roligt att du skriver om det, för det är inte många killar som ens vill prata om det! Jag har själv inte så stora problem med PMS, och inte med själva mensen heller så jag förstår inte det där med aggression och så.. Men det är jobbigt att inte kunna styra vad man känner heller! Har en kompis som fullständigt låser in sig när hon har PMS, man vill INTE komma i hennes väg då! ^^ haha kram på dig! Jenny

2009-05-06 @ 15:09:15
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0