Praktik.

Tjena :)
2 veckor snart gått och praktiken på Ica Maxi är snart över för den här gången.
Det är kul att praktisera eftersom man förstår det mer om hur det kommer att
bli när man själv har gått ut skolan och ska ut i det hårda vuxna arbetslivet. ! 
Man vet ju redan delvis hur det kommer att bli men när man här på sånna
hur praktiker och ska vara där en ganska lång tid och får se hur företaget
fungerar så är det helt klart lätt att man ändrar sin uppfattning om näringslivet.
Det är rätt så kul och lärorikt men jag är trött hela dagarna eftersom jag måste
kliva upp rätt tidigt och kommer i säng rätt sent så det hör inte riktigt till min
vanliga dygns-rytm så när jag kommer tillbaka till skolan så kommer de bli bättre.
Vet inte vad jag vill göra efter jag har gått ut skolan, är faktiskt lite rädd, haha!
Jag vet att jag kommer att göra lumpen i 11 månader och det kommer att bli
riktigt roligt eftersom det är också en livserfarenhet och en merit men sen när
jag kommer tillbaka, 20 år & 8 månader gammal så har jag ingen aning om
vad jag kommer att hitta på, varför måste livet ha så mycket att erbjuda ?!


Whatever,. ;)



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vill också göra lumpen.. morr morr

Åh! Den där låten äger! Har knarkat den i flera månader nu :))

2009-10-07 @ 21:55:50
URL: http://quizzia.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag veeet, och jag har alla papper från tidigare befäl, men min kropp är för fail för att jag ska klara av det nu :( Suxs big time :(

2009-10-08 @ 07:45:41
URL: http://quizzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0