Dags igen!

Och den här gången ska de verkligen hållas!
Trött på alla ständiga formsvackor och ursäkter, den här gången
ska jag lyckas och om jag inte gör de lägger jag ner bloggen!!
Aa, jag vet! visst är de stort men annars är det ingen idé att ha den om
man bara är inne på den 1 gång i månaden och skrivar lika ofta så!
It's now or never!

Anywho..

har inte hänt så mycket de senaste månaderna sen jag skrev sist!
har börjat skolan igen efter det sköna sommarlovet, har äntligen
börjat att ta tag i de där som kallas körkortet, har fortfarande inte
klippt mitt långa svarta hår och tänker inte gör de på ett tag heller!
Sitter nu också och bläddrar lite på aftonbladet och kom till en hemsk sak!
Tycker det är vidrigt och kränkande!!
Se själva!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Det skulle vara jättesnällt om du ville rösta på mig här :

http://mikaelatallkvist.blogg.se/2009/september/finalisterna.html#comment

Hon har veckans blogg, och jag är nummer 2,

glöm inte att man INTE får vara anonyma.

Tack på förhand :)

2009-09-09 @ 06:40:26
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0