Helgen!

Tjena :)
Fredag : En väldigt lat förmiddag där jag ägnade mig åt läxa. 
Tog sedan tag i att göra mig i ordning och sen drog till en polare.
Sen blev det att dra vidare till en annan polare som hade fest :)
Var väl roligt, inte riktigt min typ av folk att vara med men det va
faktiskt helt okej, drog till donken på natten, sen hem halv 3 :)
Kvälls-betyg = 6 av 10 Solar! :D


Lördag : Åter igen så börjar det med att man sover ut rejält :)
Låg hemma och kollade på tv och det bestämdes ganska sent
att jag skulle fälja med mina polare till ett par brudar :)
Ångrade det inte, det vart en konstig kväll, men väldigt trevlig :)
Den kvällen blev det inte donkens men det blev Frasses iaf :D
Kvälls-betyg = 5 av 10 Solar! :D
Söndag : Sov åter igen väldigt sent och hade de väldigt skönt.
Sen en skön dusch och sen blev det att dra till polarna igen :)
Hade ett litet mini-Lan där vi satt och spelade lite CS :D
Fick sedan skjuts hem av pappa där jag satte up datorn igen!

Nu sitter jag här och tittar på nån film på 4 an :)
Ha de bäst!
//G'3

Kommentarer
Postat av: jennie

hej, fin blogg :) kolla gärna in vår

2009-09-14 @ 22:37:41
URL: http://jennieerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0