[gratulationer&tummar]

Först vill jag börja med att säga grattis till mig själv eftersom jag
kyckas med att hålla mig aktiv och uppdaterar flera gånger dagligen
och jag känner att jag börja få till baka min blogglust som jag hade förr!
Det leder även till att det är fler och fler personer som lockas hit och
det är ju bra eftersom det faktiskt är för er som jag skriver ! :)

Det var de första jag ville säga :)
Ny rolig grej, Tummarna, Tumme upp och ner angående vissa saker!
(Provar en ensam tumme ner och ser vad ni tycker)

Grannfejden!
Asså, vad finns det för folk runt om i landet egentligen ?! tragiskt ! 
Dom bråkar över sånna fjantiga saker och det är alltid jävla sura
bitterfitter som bråkar med allmänt white trash! jävla idioter!!

Programserie som går på djupet i några av landets mest infekterade grannbråk.
Måste fal finnas något bättre fall än dom som dom tar upp på TV!
Varför ska man ens ha ett sånt program på tv, det är inte ens bra tycker jag. 
Att det kommer fler och fler sånna här skitprogram nu för tiden på TV, det är
aldrig något bra, kommersiellt och falskt som TV-bolagen tror folk vill se !

//G'3

Kommentarer
Postat av: Charlene

Kul att se att de även finns killar som bloggar (:

2010-01-23 @ 23:16:34
URL: http://chaallaan.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det där med folk ute på landet är så jäkla sant... de utmärker sitt vi-har-inget-liv så tydligt i det där programmet. Tragiskt eller larvigt? Tragiskt!



Ang. kommentaren ovan. Är det så ovanligt? Det kanske det är? Vi två kanske är de enda! Haha.

2010-01-25 @ 20:07:32
URL: http://attvaratjugo.blogg.se/
Postat av: denise

grannfejden är ett väldigt underhållande program när man inte har nånting annat att göra. då har man riktigt kul åt alla bittra människor och idioter som visas och man kan få sig ett och annat gott skratt ;)

2010-02-26 @ 10:55:47
URL: http://denisefriskman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0