[snabba veckor]

fan vad veckorna går fort nu för tiden, hinner inte med något längre ! :/
spelar ingen roll vad man gör än vad man inte gör, tiden bara flyger :(
snart dags för helg igen och det känns som att jag bara vaknat sen gått
till skolan, kommit hem, pluggat, somnat och thats it liksom vara piss!
inte ruligt!

ska bli skönt att ta studenten sen iallafall, slippa ständiga skolan och så!
Få uppleva något nytt och komma in i nya rutiner och det är väl det som
jag behöver just nu, ett rejält miljöombyte, precis det jag behöver!
Vet inte hur det blir med lumpen eftersom det är mycket snack att dom
ska avveckla alltihop men jag har ju redan fått min plats så jag är inte
särskilt orolig. ska också bli skönt att lämna gävle för att bo i stockholm
i ett år, är så trött på jävla på den här skitstaden, vill härifrån ! :)

Hur gör du för att utnyttja dagen till fullo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0