Stockholm

Hali-halå!
Då var det snart dags att åka tillbaka till Sthlm igen efter en skön helg
hemma i Gävle. Har inte gjort så mycket i helgen, bara varit hemma
och tagit det lugnt. Varit med kompisar och glidit runt. Vart och shoppat
lite nya kläder, lunchat med den sköne Gabriel. Druckit lite öl och
chillat med den farliga Emil.

Vet inte rikitgt hur jag ska kunna hålla den här uppdaterad längre. 
Känns som att det inte händer så mycket i mitt liv längre men jag
ska försöka så länge jag har motivationen i mig och så länge
som det är folk som är intresserade. Vet att man får lite skit på
jobbet för att man håller på med sånt här men det är bara roligt, dom
önskar bara att dom var lika wild n' crazy som jag själv. 

Nej, köpa tågbiljett och packa lite.
Tack för mig. G'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0